ביטוח משרד

ביטוח משרד, הינו אחד ממוצרי הביטוח החשובים  ביותר עבור כל בעל משרד  וזאת ללא קשר לגודלו של המשרד, אופי הפעילות העסקית המתקיימת בו ומיקומו.

כל מה שחשוב לדעת על ביטוח משרד

 

ביטוח משרד, הינו אחד ממוצרי הביטוח החשובים  ביותר עבור כל בעל משרד  וזאת ללא קשר לגודלו של המשרד, אופי הפעילות העסקית המתקיימת בו ומיקומו. ביטוח משרד הוא אחד ממוצרי הביטוח החשובים והעיקריים והוא כולל בתוכו מגוון רחב של הגנות שמטרתם להעניק לבעלי משרדים שקט הנפשי ותחושת ביטחון.

 

קיימים הבדלים מהותיים בין ביטוח המשרד הבסיסי לבין ביטוח משרד מורחב

ביטוח משרד בסיסי מורכב משני סוגי ביטוח עיקריים: ביטוח המבנה וביטוח הרכוש (תכולה) שמטרתם להעמיד למבוטח הגנה מירבית במקרים של נזקים למבנה ו/או רכוש שעלולים להתרחש במהלך הפעילות השוטפת במשרד ,לדוגמה: אש, עשן והתלקחות, התפוצצות נזקי טבע, ורעידת אדמה.
ביטוח משרד מורחב מעניק הגנות נוספות לדוגמה, הגנה עקב מקרי ביטוח הקשורים לנזקי גוף ו/או רכוש אשר נגרמו לצד שלישי המבקר במשרדכם או שוכן לצידכם והגנה לעובדי המשרד.
ביטוח משרד מורחב כולל ברוב המקרים את סעיפי הביטוח הבאים:
ביטוח "כל הסיכונים" מפני נזקי אש, נזקי טבע, רעידת אדמה  נזקי פריצה ועוד
ביטוח אובדן הכנסות ו/או אובדן רווחים עקב הפסקת פעילותו של המשרד כתוצאה מהתרחשותו של אירועי ביטוחי הנכלל במסגרת ביטוח "כל הסיכונים". 
ביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי לכלל אותם מקרים בהם צד ג' ניזוק בגופו ו/או ברכושו בזמן הימצאו בשטח המשרד ו/או עקב שימוש בשירותי המשרד.
ביטוח חבות מעבידים המיועד לצרכי כיסוי נזקי גוף אשר נגרמו לעובדי המשרד במהלך שהותם במשרד ו/או עקב עבודתם במשרד .
ביטוח ציוד אלקטרוני.
וכיסויים ביטוחיים נוספים המותאמים לאופי פעילות העסקית של המשרד, גודלו והיקף הציוד המשרדי המצוי בו, צרכי המבוטח וכדומה.

 

מוצרים נוספים שיעניינו אותך

מאמרים בנושא ביטוח משרד

חבילת הביטוח שאנו מציעים כוללת מגוון ביטוחים הניתנים להתאמה אישית על פי הצרכים הייחודיים שלכם.
נשמח ליצור עמך קשר
לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות