פתרונות עדיפים

מסוכנויות הביטוח המובילות בישראל

אמנת שירות לקוחות

אמנת שירות ללקוחות סוכנות הביטוח

אצלנו בסוכנות פתרונות עדיפים סוכנות לביטוח 2011 בע"מ (להלן: הסוכנות) מספר ח.פ 514583673 ממקמים את הלקוחות במרכז,
ופועלים באופן עיקבי ומוגדר על מנת לסייע לכם בכל שאלה ובירור בנושאי ביטוח וחסכון ארוך טווח.

להלן מוצגת אמנת השירות שהוכנה בהתבסס על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות מיום 1.5.2018.

אנו בסוכנות שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת המקצועיות שלנו, והכל במטרה להעניק לכם שירות מקיף אשר יכלול בין היתר, עדכון שוטף ביחס לתנאי הפוליסה, בהתאם לשינוי במצבכם האישי, כדי לשמור על זכויותיכם על פי הפוליסות שרכשתם ומוצרי חסכון ארוך טווח, ולמנוע פגיעה בזכויותיכם, כדלקמן:

 

נושא זמני מענה הערות

פניית לקוח לקבלת מידע/הסבר/הכוונה

2 ימי עסקים

מתן מענה עינייני ראשוני בגין פנייה מסודרת שהתקבלה במשרדנו בכתב /מייל/פקס/דואר או בפניה טלפונית לנציג שירות במשרדינו הכוללת מענה אנושי.

פניית לקוח קיים או לקוח לשעבר לקבלת אישור/ מסמך הנמצא ברשות הסוכנות

3 ימי עסקים*

בעל הרישיון ימסור כל מסמך הקשור ללקוח ונמצא ברשותו על פי דין ממועד דרישת הלקוח.

פניית לקוח קיים או לקוח לשעבר לקבלת אישור/מסמך הנמצא ברשות היצרנים

7 ימי עסקים*

בהתאם לתגובת היצרנים, בכפוף להוראת כל דין.

ייזום פניית שירות לבחינת שינויים במצבו של הלקוח

7 ימי עסקים*

הובא לידיעת הסוכן על מצשינוי במצבו של הלקוח, תתבצע פניית שירות לבחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכי הלקוח נוכח השינויים.

פניית לקוח להעברת בקשה לביצוע פעולה/ שינויים במוצר הביטוח

7 ימי עסקים*

בהתאם לתגובת היצרנים, בכוף להוראת כל דין.

פניית לקוח בעניין תביעת ביטוח

7 ימי עסקים*

תתואם שיחה או פגישה במשרדי החברה ובשעות הפעילות המפורטות לעיל.

פניית לקוח לקביעת פגישה או שיחה עם סוכן ביטוח

2 ימי עסקים*

מתן מידע אודות זכויות הביטוח של הפונה, דרכי הפעולה העומדים בפניו, לאחר מכן המשך מעקב אחר תגובת היצרנים.

 

 

לקוחות יקרים,לרשותכם מגוון רחב של אמצעים ליצירת קשר אישי איתנו:

הסוכנות ממוקמת ברחוב מוטה גור 9 פתח תקוה בניין B קומה 3.

שעות העבודה של הסוכנות בימים א עד ה בין השעות 8:30 וע 17:30 סגור בימי ו.

טלפון: 03-9222912

דוא"ל: adifim@adifim.co.il

כתובת אתר האינטרנט: www.adifim.co.il

 

*ככל שמדובר בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל.

הסוכנות עשויה לגבות מעת לעת תשלומים ו/או החזרי הוצאות בגין שירותים שונים וזאת כפי שיסוכם בין הצדדים מראש ובכפוף לסעיף 19 א (א) (1) לחוק הייעוץ הפנסיוני.

נשמח ליצור עמך קשר